Mükemmel Sağlık Hizmeti Alabileceğiniz Kurum

Daha önce Kızılay sağlık merkezlerine hiç gitmemiştim. Şimdi diyorum ki kendime, “ Keşke çok önce gitseymişim.” Çünkü aldığım hizmet kaliteli ve hızlıydı.

Boyun ağrılarım nedeniyle gördüğüm tedavi için bir boyun filmi çekimine ve kemik yoğunluğu ölçümüne ihtiyacım vardı. Bir arkadaşım bunu Kızılay’dan kolaylıkla ve uygun fiyatla temin edebileceğimi söyledi. Ben de kalkıp Bursa Kızılay Tıp Merkezine gittim. İçeri girdiğimde temiz ve nezih bir ortam, güler yüzlü personelle karşılaştım. Tüm gün çalışan uzman doktorun randevuları dolu olduğu için bana saat 12.00 – 13.00 arasında yarı zamanlı çalışan başka bir uzman doktor için sıra numarası verdiler. Numarayı işleme koyduktan sonra dışarı çıkıp zaman geçirdim. Saat 12.00 de tekrar merkeze geldim ve sıramı bekledim. Öğle saatinde işlerimin nasıl halledileceğini de düşünmedim değil. Neyse doktor bey beni çağırdığında yine güler yüzlü, ilgili bir muayene ile karşılaştım. Doktor muayeneden sonra birinci kata inip boyun filmimi çektirip, kemik ölçümümü yaptırdıktan sonra tekrar kendisine gelmemi söyledi. Ben de “Sizin çıkış saatinize yetişir mi ki?” dediğimde,” Yetişirse hemen bakarız sonuca, yoksa 16.00’dan sonra tekrar burada olacağım” dedi. Ben kesinlikle yetişmeyeceğini düşünerek indim aşağı ve danışmada ödeme işlemini yapıp röntgen odasına gittim. İçerdeki işlemin bitmesinden sonra çağrıldım. Yine güler yüzlü genç bir hanım personel boyun filmimi çekti, ardından kemik ölçüm odasına gitmemi, hemen geleceğini söyledi. Gittim dediği yere ve bekledim. 3-4 dakika içinde geldi, gayet iyi bir hizmetle o işlemi de tamamladı ve raporumu hazırlayıp bana verdi. Hatta doktor beyin kurumdan çıkıp çıkmadığını telefonla öğrenip bana bilgi verdi. Ve ben yaklaşık bir saat içinde tüm bu hizmetleri almış ve doktorla da görüşmüş, gerekli tedavi önerisini almış olarak Bursa Kızılay Tıp Merkezinden çıktım.

Genelde sağlık kontrollerimi, işlemlerimi özel hastanelerde yaptırıyorum. Ama inanın oralarda bile bu kadar hızlı hizmet almış değilim. Sosyal güvencemden de yararlanarak uygun fiyatlı, kaliteli, hızlı ve güler yüzlü hizmet almanın mutluluğunu yaşayarak çıktım Kızılay’dan. Fakat personeli kutlayıp, doktoruma da teşekkürlerimi ilettim tabi ki.

Bu yaşadığım güzel olayı sizlerle paylaşmak istedim. Bursa Kızılay Tıp Merkezi’nin yöneticilerini, tüm çalışanlarını kutluyor ve kendilerine teşekkür ediyorum.
Bu arada Kızılay’a destek vermemiz gerektiğini de unutmayalım diyorum.

Şadan HERGÜNER